2013/07/17

用筷子食意粉?洋麵屋五右衛門

最近唔知點解越黎越多日本連鎖食店進軍香港。
繼好早好早既Pepper Lunch同Mos Burger,沉藉左一輪之後就輪到Coco壹番屋,Izumi Curry,かつや(吉豚屋),丸亀製麺,サイゼリア(Saizeria)等,而最近連洋麵屋五右衛門都浸漸香港呢個超具潛力既市場。
似乎香港人已經擺脫左311大地震既陰霾,重新對日式料理投以信心既一票!
(啊,我真係唔明點解香港就只有吉野家而冇人開松屋甚至すきや,否則將會係一大喜訊!)

講到洋麵屋五右衛門,齋睇鋪名都夠晒fusion,將洋食同五右衛門呢位人兄放埋一齊做鋪名,你會聯想到d咩?
食麵?No no no!真係一大謬誤!實情佢地係專賣意粉!
咁有咩特別啊?食意粉去意粉屋咪得lor!再唔係去食夠晒Al dente既Al Dente lor!有咩咁特別先?
話明連鋪名都fusion,又點可能冇gimmick先?
咁我問下你啦,除左你喺屋企自己食「百得阿姨」(某意粉或通粉既寶號)既時候有咁既機會之外,出街食意粉,你去邊度會係指定要你用筷子食意粉?
係啊,冇錯啊,就係洋麵屋五右衛門啦!

基於佢只係一間日本連鎖平民餐廳,就唔好奢望人佢有咩裝潢啦!
打開個menu揀返碟意粉好過啦!
冇錯!清一色意粉!不過充滿和風特式!如你會見到明太子啦...
同時你仲可以加錢轉套餐,配上一碗和風麵豉湯及沙律...
基於我個人對carbonara情有獨鐘,所以穩陣起建,食個basic野啦!
(我一直覺得如果basic都做得唔好,其他都唔況好得去邊,嗯,我深信呢個道理!)
喂!洋風系列意粉!正野!
跟餐?加錢啦!
出餐速度黎講都算真係幾快,絕對少於10分鐘!
更係啦,大大舍廚房比你望住佢煮麵,點敢揸流攤!望真d!N個鑊喺度,唔好同我講唔夠用具煮啊!咁點可能慢?!
以日式托盤連同意粉「和盤托出」,貫徹佢地fusion既宗旨,冇錯,最緊要對筷子,神髓就在於此!
Fu唔Fusion先?
色香味俱存啊!
食出個神髓!
好啦,咁到底味道如何呢?
是咁的,其實呢,我覺得carbonara係好難整到唔好食既,所以呢個咁安全既選擇係理所當然地安全!
唯獨一個問題就係似乎個汁收得唔夠乾水,忌廉汁太稀唔夠稠,明顯係煮得太快啦!
但總括黎講算得上合格之作,no other comment。
以$7-80左右既價位黎講已經算係唔錯,如果過百既話,我諗你都可以考慮返意粉屋(笑)
不過既然咁過癮,實情真係可以一試,咪當自己食緊日本菜lor!(咁人地真係日本黎wor!)

洋麵屋五右衛門
牛頭角店: 牛頭角牛頭角道77號淘大商場3期地下G261-265號鋪
屯門店: 屯門屯順街1號屯門市廣場2期1 樓19號舖

沒有留言:

張貼留言